Klanten over Memorise

Perfotube is sinds 2005 tevreden klant van Memorise. Flexibiliteit gecombineerd met een eerlijke tariefstelling zijn opvallend. In Memorise hebben we één aanspreekpunt gevonden voor zowel onze online als offline communicatiewensen. Van website tot productcatalogus. De no-nonsense-mentaliteit van Henri en zijn club mensen sluit prima aan bij onze eigen hands-on-cultuur. We doen niet voor niets al bijna 10 jaar zaken met dit Edese reclamebureau. We kunnen Memorise dan ook van harte aanbevelen.

Hans Zandberg
Perfotube Renswoude

Als notariskantoor ben je in deze tijd best afhankelijk van een aansprekende website, opvallende advertenties en ander promotiemateriaal met uitstraling. De enorm creatieve geest van Memorise, de flexibele inzet, de soms bijna 24-uurs service en de getalenteerde medewerkers maken het werken met Memorise heel prettig. Met trots hebben wij onze website van vpvanotarissen.nl en de website van notaris.com aan het publiek gepresenteerd, ontworpen door Memorise! Ben je op zoek naar een reclamebureau dat ontzorgt en jouw ideeën kan omzetten in de meest creatieve creaties? Niet langer zoeken, gewoon naar Memorise gaan!

Saskia van Egmond
Van Putten Van Apeldoorn notarissen

Memorise is onze spiegel op vrijwel al onze uitingen richting de cliënt. Henri Mulder en zijn mensen zijn er altijd voor ons en ze hebben het vrijwel altijd bij het rechte eind. Hun mening is oprecht, gefundeerd, en steeds in balans met zowel hun vakkennis als ons gevoel. De persoonlijke aandacht en betrokkenheid die we vanaf dag 1 hebben genoten zijn voor ons inmiddels niet meer weg te denken.
Kortom: Memorise is veel meer dan een naam om te onthouden.

Arie Nijman
TLS Aviation Training Lelystad

De Bunte Vastgoed BV maakt nu al weer meerdere jaren naar volle tevredenheid gebruik van de diverse diensten die Memorise te bieden heeft. Wat begon met de opmaak van een enkele advertentie voor een woningbouwproject, heeft in korte tijd geleid tot het maken van diverse brochures voor woningbouwprojecten, websites en ons eigen magazine De Bunte Bode. Kort samengevat ligt wat De Bunte-organisatie betreft de kracht van Memorise bij het feit dat ze gewoon goed luisteren naar wat de klant wil en welk doel het voor ogen heeft met een brochure, website of advertentie. Men komt niet met onnodig ingewikkelde marketingverhalen en visies, maar met een eindproduct en een helder verhaal waar de klant wat aan heeft. Mede door de diensten en producten van Memorise heeft De Bunte de afgelopen jaren diverse woning- en utiliteitsbouwprojecten succesvol kunnen verkopen en verhuren.

Joost Peereboom
De Bunte Vastgoed

De Bochane Groep kiest regelmatig voor Memorise omdat ze op een professionele manier onze wensen doorvertalen naar een bruikbaar product. De Bochane Groep is officieel dealer van Renault, Dacia, en Nissan. Ieder merk heeft zijn eigen huisstijl, maar wij als Bochane willen daarnaast ook ‘ de Bochane Groep’ uitstralen. Dus waar nodig schakelen we Memorise in om hierin te voorzien. Tevens leveren ze op een creatieve en adequate wijze materialen voor onze Autoschade- en Rent-afdeling.
De Bochane Groep IS MEMORISED!

Leonie Brandt
Bochane Groep

Boltrics Professionals is een jonge organisatie die softwareoplossingen levert gebaseerd op Microsoft Dynamics en specifiek gericht op de markt van logistiek dienstverleners. Professionaliteit zit in onze naam en dat willen we ook uitstralen naar buiten. Om die reden hebben we in samenwerking met Reclamebureau Memorise uit Ede een volledig nieuwe website ontwikkeld. De website is het nieuwe gezicht van Boltrics Professionals en straalt uit wat wij richting onze klanten willen zijn, up-to-date, transparant en professioneel.

Wij zijn erg tevreden over de samenwerking met Memorise. Ze weten de wensen op een juiste manier te vertalen naar aansprekende en pakkende vormgeving. Ook de directe manier van zaken doen spreekt ons erg aan. Afspraak is afspraak.

Jan-Cornell van Ekris
Boltrics Professionals
In 2010 heeft Memorise de huisstijl van Berkman & Berkman administratie en advies in een nieuw jasje gestoken. Deze jas past ons – al zeg ik het zelf – nog immer goed. Henri Mulder en zijn trouwe medewerkers hebben de capaciteit om met een enkel beeld en/of enkele woorden weer te geven wat ik als opdrachtgever soms maar moeilijk kan verwoorden. Prettig, dat “raken van de juiste snaar”.
 
Het drukwerk wordt met oog voor detail verzorgd en de (reclame)uitingen zijn even scherp als creatief. Ik ervaar Memorise als een zakenrelatie waar je van op aan kan; no-nonsense en to-the-point, met een gezonde dosis eigenwijze creativiteit. Dank!
Lennart Berkman
Berkman & Berkman administratie en advies

Ben je op zoek naar een creatieve kampioen? Dan ben je bij Memorise aan het goede adres. Memorise werkt met hele korte lijnen. Ze zijn creatief / meedenkend en gaan elke keer een stap verder dan je eigenlijk zou verwachten. Ze hebben onze website gebouwd en een aantal brochures en reclame-uitingen. We zijn sinds 2009 klant bij Memorise en we zijn meer dan tevreden over Henri Mulder en zijn team. Met verbazing zien we deze ‘tovenaars' hun werk doen. Het gaat allemaal heel snel en flexibel met prachtige resultaten!

Bart Prins
Prins Schilderwerken

Op het moment dat Sier Disposables het licht zag moest er in zeer korte tijd (1 maand) een huisstijl, website, catalogus en verpakkingslijn gecreëerd worden. Door hun professionaliteit, creativiteit en de wil om het goed te doen is dit in onze ogen in een uitstekend resultaat geëindigd. Het vermogen om goed te luisteren naar de klant maar ook hun eigen visie in te brengen heeft daarin een belangrijke rol gespeeld. Nu, diverse jaren en diverse catalogi verder, blijkt dat Memorise Reclamebureau Ede ook in het reguliere traject voor ons de juiste keuze is geweest.

Albert-Jan van der Velde
Sier Disposables
Samenwerken met Memorise is inspirerend. Met recht kan Memorise stellen dat zij haar diensten op een hoogwaardig creatief niveau aanbiedt. Kwalitatieve creativiteit die zich heeft geuit in het visueel vertalen van de misse en strategie die wij als accountantskantoor willen uitstralen. Een samenwerking waarbij je ook zelf wordt geprikkeld om kritisch mee te denken om het maximale resultaat te behalen. Elke dag weer ben ik trots op de naam, het logo en de website die door Memorise is ontwikkeld. Ontegenzeggelijk heeft dit positief bijgedragen aan de positionering die wij als accountantskantoor hebben voorstaan.
 
Bent u op zoek naar een nieuwe uitstraling? Een duidelijke vertaling van uw missie en strategie in een naam, logo of huisstijl? Laat Memorise u inspireren!
Pieter Neels
Conquis Accountants en Adviseurs
Sinds 2009 werken wij samen met Memorise en tot op de dag van vandaag worden wij nog steeds verrast door de enorme hoeveelheid creativiteit van dit enthousiaste team. Memorise weet onze wensen en ideeën te vertalen in fraaie concepten welke nauwkeurig aansluiten bij onze behoeften. Out-of-the-box, vernieuwend, verfrissend, spontaan en humor zijn volgens ons de juiste sleutelwoorden om Memorise te omschrijven.
Raymond Tukker
CEO Pragma International
Bel 0318 62 83 83 of mail info@memorise.nl